Sunday 2 October 2011

BLACK BOX

Minggu ni kami diberi tugasan untuk menyiapkan box sebanyak 8 kotak yang sebesar jengkal.. kami diberi kebebasan untuk menggunakan apa shj barang2 mengikut kreativiti, jadi saya mengambil keputusan untuk menggunakan mounting board nipis yang berwarna putih, senang la skit untuk saya spray kan box tersebut nanti..

inilah hasilnya selepas di spray..


ape yang saya faham dari soalan yg diberi, kami dikehendaki untuk mengumpul ke8 box tersebut 
menjadi sebuah bentuk hexahedron dan seterusnya membentuk bentuk yang lain..

dan ini adalah bentuk yang saya perolehi..




dari pandangan depan


pandangan atas


pandangan belakang


pandangan sisi




kami sepatutnya menghantar box yang mempunyai 6 permukaan, tapi masa saya tmpal box ni atas
 mounting board, automatik 1 permukaan hilang.. lgi sekali saya melakukan kesalahan... =(


kami juga perlu menghantar lukisan yang mempunyai pelan, pandangan depan dan 
pandangan sisi..



assignment kali ni SELESAI.. :~

No comments:

Post a Comment